سفارش تبلیغ
صبا ویژن

DAEMON Tools Pro Advanced 5.4.0.0377 + Lite 4.48.1.0348 ساخت و م

DAEMON Tools Pro Advanced

DAEMON Tools Pro Advanced 5.4.0.0377 نرم افزار قدرتمند و حرفه ای جهت ساخت CD یا DVD رام مجازی تا 32 عدد میباشد. اکثرا نرم افزارها تنها برای Mount کردن فایل Image تهیه شده از CD یا DVD استفاده میشود اما به کمک این نرم افزار میتوانید فایل های Image تهیه شده از CD یا DVD را مدیریت ، ویرایش و حتی ساخت Image و یا رایت کنید نرم افزار امکان تقسیم کردن فایلهای Image را دارا میباشد.


» نظر

DivX Plus 10.1.1 Build 1.10.1.517 پخش فیلم

DivX Plus

DivX Plus 10.1.1 Build 1.10.1.517 نرم افزاریست که با محیطی بسیار ساده در درجه اول ابزاری بسیار کامل برای پخش فیلم های DivX بوده اما در درجات بعد قادر به پخش فرمت های دیگری  تصویری نیز می باشد. اما کاربران قادرند با این نرم افزار کارهای جالب دیگری را هم انجام دهند از جمله این که لوح های فشرده را رایت نمایند ، دانلود های خود را مدیریت کنند و چندین و چند کار دیگر که با DivX می توان انجام داد. این نرم افزار که از سافت 98 دانلود میکنید تقریبا به بسته ای نرم افزاری شبیه است شامل چند ابزار به نظر کوچک اما در عمل بزرگ دیگر هم می باشد. DivX Web Player  که با خود قدرت پخش فایل های مالتی مدیا شرکت DivXNetwork را به داخل صفحات وب و دنیای مجازی اینترنت خواهد کشاند.DivX Converter نام ابزاری است که کاربرانش را به تبدبل فرمت های مختلف به یکدیگر قادر می سازد. DivX Codec ، کدک های معروف و محبوب شرکت DivXNetwork در این ابزار جای گرفته است. DivX Player و نهایت امر هم پلیر مخصوص این شرکت برای کاربران ویندوز که آن ها را قادر می سازد تا به سادگی فیلم های فشرده شده با کدک DivX را با تماشا بنشینند و حالا هشتمین نسخه از سری نرم افزارهای DivX به تازگی ارائه شده که قابلیت های جدیدی را در خود جای داده است.


» نظر

SystemRescueCd 4.0.1 Final دیسک بازیابی اطلاعات

soft98SystemRescueCd 4.0.1 Final یک نرم افزار بازیابی اطلاعات بر پایه لینوکس می باشد که به صورت CD ، DVD یا USB های قابل بوت کاربرد دارد . این نرم افزار به منظور فراهم کردن راهی ساده برای مراقبت از کامپیوترها مانند ساخت و ویرایش پارتیشن های هارد دیسک، تهیه شده است. این نرم افزار دارای مجموعه ای کامل از ابزارهای سیستم و ابزارهای پایه می باشد که در ادامه آنها را نام می بریم.




» نظر

SoftPerfect Network Scanner 5.5.7 اسکن پروتکل های شبکه

SoftPerfect Network Scanner 5.5.7 نرم افزار چند کاربرده اسکن IP, NetBIOS, SNMP با رابط کاربری ساده و
ویژگی های حرفه ای می باشد که به مدیران سیستم و کاربرانی که به امنیت
اهمیت می دهند کمک خواهد کرد، این نرم افزار کامپیوترها را پینگ می کند و
پورت هایی TCP شنونده را شناسایی می کند و نوع منابع اشتراک گذاری شده در
شبکه را مشخص می کند، علاوه بر این امکان استفاده از منابع اشتراکی به
عنوان درایو را به کاربر می دهد که به راحتی می تواند توسط Windows
Explorer به مرور آنها بپردازد .


» نظر
<      1   2