سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[مکینتاش] دانلود Adobe Audition CC v6.0 MacOSX - نرم افزار ادوبی

دانلود Adobe Audition CC v6.0 MacOSX - نرم افزار ادوبی اودیشن سی سی برای مک

شرکت ادوبی نسخه ی CC نرم افزار Adobe Audition را نیز منتشر کرده است. Adobe Audition CC یک ویرایشگر صوتی بسیار حرفه ای و کارآمد با مجموعه ای از قابلیت های کوچک و بزرگ است که همه را می تواند در انجام یک پروژه یاری دهد.تمامی امکانات لازم برای ویرایش فایل های صوتی در این ابزار آماده شده است. سازگاری با اکثرا تکنولوژِی های جدید، فرمت های صوتی، ورودی ها، انواع خروجی ها و به طور کلی استانداردهایی که در رابطه با فایل های صوتی مورد استفاده قرار می گیرد جز کلیدی ترین خصوصیات این ابزار محسوب می شوند. اما به واسطه سازگاری های Adobe Audition با سخت افزارها، سرعت عملکرد نرم افزار فوق العاده بالاست و زمان لازم برای Render کردن ها بسیار کم، سازگاری کامل با دیگر محصولات ادوبی نظیر Premiere Pro و وجود صدها افکت صوتی جز مواردی هستند که دست کاربران حرفه ای را بازتر خواهند کرد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » مکینتاش » نرم افزار » مالتی مدیا
برچسب ها:
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


» نظر

[مکینتاش] دانلود Adobe Dreamweaver CC v13.0 MacOSX - نرم افزار ا

دانلود Adobe Dreamweaver CC v13.0 MacOSX - نرم افزار ادوبی دریم ویور سی سی برای مک

اکثر طراحان وب از نرم افزار قدرتمند و غنی Adobe Dreamweaver برای طراحی های وب  خود استفاده می کنند که اکنون شرکت مشهور ادوبی نسخه جدید CC این نرم افزار را ارائه کرده است. ازجمله ویژگی های جدید Dreamweaver CC می توان به ابزارهای جدید تر و پیشرفته تر، افزایش سرعت برنامه و محیطی کاملاً گرافیکی و پویا اشاره کرد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




» نظر

[مکینتاش] دانلود Adobe Flash Professional CC v13 MacOSX - نرم اف

دانلود Adobe Flash Professional CC v13 MacOSX - نرم افزار ادوبی فلش سی سی برای مک

نرم افزار قدرتمند و محبوب Adobe Flash Professional CC ابزاری مناسب برای طراحان وب و مالتی مدیا کاران می باشد که در نسخه جدید، شرکت ادوبی سعی نموده قابلیت های برنامه نوسی و کدنویسی و محیط کاری را اتقاء داده و در عین حال با اضافه نمودن ابزار طراحی جدید سعی نموده نیازهای طراحان را نیز مرتفع سازد. از دیگر ویژگی های جدید می توان به یک موتور متن قدرتمند، پشتیبان دستگاه موبایل و تسهیل کارایی و افزایش ابزارهای برنامه نویسی اشاره نمود. همچنین اجزای هماهنگ و پیوسته و دارا بودن محیط کار طراحی گسترده که امکان ارائه ی محتوا را از طریق قالب های رسانه ای ایجاد می کند، از دیگر ویژگی های کلیدی آن می باشد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




» نظر

[کتاب] دانلود کتاب انسان شناسی و خودشناسی

دانلود کتاب انسان شناسی و خودشناسی

انسان باید بی مهابا در مطالعه و تحقیق و بهره گیری از تجربیات دیگران باشد و در این راستا از هیچ کوششی فرو گذار نکند.ولی هرچیزی را باید از خودش بخواهد و هر سوالی را از خودش بپرسد و هر جوابی را نیز از ندای درونی اش بشنود.خودشناسی امری نسبی است چون انسان موجودیست که نمی توان او را بطور کامل شناخت.
در کتاب حاضرشما بیشتر با معنی و مفهوم انسان شناسی و خودشناسی آشنا خواهید شد.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




» نظر

[نرم افزار] دانلود Apple Safari v5.1.7 - نرم افزار مرورگر اینترن

دانلود Apple Safari v5.1.7 - نرم افزار مرورگر اینترنت سافاری مخصوص ویندوز

بعد از جنگ بسیار داغ بین مایکروسافت و موزیلا ، اپل در کنفرانس (WWDC 2007) اعلام کرد که قصد دارد نسخه ایی از مرورگر مشهور Apple Safari را که مخصوص کامپیوتر های مکینتاش هست را برای ویندوز هم ارائه کند و به این ترتیب به جدال شرکت های تولید کنند مرورگر برای ویندوز وارد شود!
بنا به گفته ی "استیو جابز"  مرورگر Apple Safari از هر دو مرورگر اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس سریعتر خواهد بود و جعبه جستجو گری از هر دو سایت یاهو و گوگل در آن قرار خواهد داشت. نسخه ی اولیه مرورگر Apple Safari برای ویندوز که به صورت Beta منتشر شد دارای مشکلات و نقایص امنیتی مختلفی بود که مورد توجه بسیاری از منتقدان قرار گرفت.
ادامه مطلب/دانلود...




» نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >