سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[گرافیک] دانلود قالب های آماده وب سایت تمپلت مونستر - Template M

دانلود قالب های آماده وب سایت تمپلت مونستر - Template Monster 13000-14000 Series

در این مجموعه شاهد گلچینی از قالب های آماده وب سایت تمپلت مونستر سری
13000 تا 14000 می باشید که شامل 125 قالب آماده تحت فرمت HTML به همراه
کلیه
فایل های مورد نیاز اعم از تصاویر، فایل لایه باز PSD، فایل قابل ویرایش
FLA (سایت های فلش) و حتی فونت های استفاده شده در طرح ها می باشید. 
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




» نظر

[نرم افزار] دانلود Google Chrome v29.0.1547.62 Stable - نرم افزا

دانلود Google Chrome v29.0.1547.62 Stable - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه می دهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.
ادامه مطلب/دانلود...




» نظر

[فیلم] دانلود Beowulf - انیمیشن بئوولف (دوبله فارسی)

دانلود Beowulf - انیمیشن بئوولف (دوبله فارسی)

(92/6/7) تغییرات:

نسخه دوبله فارسی با کیفیت 720p اضافه شد.

بئوولف، فیلمی خیال‌پردازی است محصول 2007 آمریکا که به شیوه? Motion Capture ساخته شده‌است. کارگردان اثر رابرت زمه‌کیس است و هنرپیشگانی چون آنتونی هاپکینز (به نقش هروتگار)، ری وینستون (بئوولف) و آنجلینا جولی (مادر گرندل) در آن به عنوان مدل پویانمایی و صداپیشه بازی کرده‌اند.
فیلم‌نامه بر اساس اثر حماسی بئوولف که اولین متن حماسی انگلوساکسون است نوشته شده‌است و با اثر اصلی تفاوت‌هایی دارد. هر چند شخصیت‌ها حفظ شده‌اند. فیلم ماجرای درگیری بئوولف با گرندل، مادر گرندل و اژدها را که در اثر اصلی آمده‌اند به تصویر می‌کشد.

بئوولف نخستین حماسه شناخته شده? اروپایی از نویسنده‌ای ناشناس است. تاریخ نگارش آن را میان 700 تا 1000 میلادی برآورد کرده‌اند. این رزمنامه که از سده نوزدهم به این سو به نام بئوولف نامور شده‌است به داستان نبردهای پهلوانی به نام بئوولف می‌پردازد که بر هیولایی به نام گرندل و پس از آن مادر گرندل پیروز می‌شود. این حماسه به زبان انگلیسی کهن نوشته شده و یکی از برجسته‌ترین نوشته‌های ادبی آنگلوساکسون شناخته می‌شود.

این نگاشته بن مایه(منبع)و الگوی بسیاری از حماسه‌های پس از خود شده‌است. نامورترین و امروزی‌ترین این نگاشته‌ها، کار سترگ پروفسور تالکین، «سه‌گانه? ارباب حلقه‌ها» است که به گفته? خود او برداشت زیادی از بئوولف داشته‌است.در آن زمان تالکین بزرگ‌ترین بئوولف‌شناس و پژوهشگر در این باره به شمار می‌رفته‌است و بیشترین شمار جستارهای پژوهشی از آن وی بوده‌اند. همچنین بخشی در هابیت که بیل‌بوی به کنام اسماگ می‌زند هم به روشنی همانندی زیادی به داستان شبیخون بئوولف به غار گرندل پیش از درگیر شدن با او دارد.
با اینکه این نگاشته به زبان انگلیسی کهن نوشته شده‌است، اما بئوولف پهلوانی اسکاندیناویایی‌تبار است. پیوستگی سه‌هزار بیت بئوولف نشان از آن دارد که همه نگاشته از آن یک نویسنده بوده‌است.

ادامه مطلب/دانلود...



دسته بندی: دانلود » فیلم » انیمیشن
برچسب ها: , , , , , , , , , ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


» نظر

[آموزش] دانلود Excel 2010: Pivot Tables in Depth - آموزش اکسل 20

دانلود Excel 2010: Pivot Tables in Depth - آموزش اکسل 2010، ابزار PivotTable

مایکروسافت اکسل (Microsoft Office Excel) برنامه صفحات گسترده‌ است که اطلاعات در آن به صورت عددی و حروفی تقسیم‌بندی، سازمان‌بندی و مرتب می شوند. از اکسل علاوه بر سازماندهی، برای نگهداری و پردازش داده‌ها و رسم چارت (نمودار) نیز استفاده می‌شود. در واقع مایکروسافت اکسل دارای خصوصیات اصلی تمام نرم‌افزارهای صفحه‌گسترده است که در محیط ان با استفاده از جدولی متشکل از ردیف‌ها و ستون‌ها می‌توان، داده‌ها و اطلاعات را سازماندهی نموده و همچنین به انجام محاسبات، رسم توابع و نمودارها و تجزیه و تحلیل آماری اطلاعات پرداخت. یکی از بهترین ابزار های گزارش گیری در اکسل ابزار PivotTable می باشد. PivotTable را در ترجمه جداول محوری یا جداول لولایی می گویند. جداول محوری به شما کمک می کند تا از میان انبوهی از اطلاعات به نتایج دلخواه خود دست یابید.
در دوره آموزشی Excel 2010 Pivot Tables in Depth شما با قابلیت ها و تکنیک های پیشرفته نرم افزار کاربردی قدرتمند اکسل و ابزار PivotTable موجود در آن آشنا خواهید شد.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » آموزش » اداری
برچسب ها: , , , , ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


» نظر

[بازی] دانلود Rayman: Legends - بازی ریمن: افسانه

دانلود Rayman: Legends - بازی ریمن: افسانه

Rayman Legends یک بازی در سبک Platform است که توسط Ubisoft Montpellier ساخته و توسط Ubisoft انتشار یافته است. Rayman و دوستانش وارد جنگلی می شوند و در آن جا تعداد زیادی نقّاشی پیدا می کنند،ولی به صورت ناگهانی وارد آن نقّاشی ها که در دوران قرون وسطی بوده است می شوند،حال او و دوستانش باید بجنگند و راه خود را میان دنیا های مختلف باز کنند تا به اسرار آن دست یابند...گیم پلی Rayman Legends به مانند گیم پلی Rayman Origins می باشد. شما به سرعت حرکت کرده،دشمنان خود را از بین می برید و منابع را دریافت می کنید،موزیک های بازی به مانند نسخه های قبل Action را با خود به همراه دارند. جدید ترین و منحصر به فرد ترین ویژگی این بازی،نسخه ی WiiU آن است. بازیکنان می توانند از تبلت WiiU استفاده و Murfy را کنترل کنند،کسی که به Rayman و دوستانش کمک می کند.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » بازی » اکشن, پلاتفرمر
برچسب ها: , , , ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


» نظر
<   <<   6   7   8   9      >