سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[آموزش] دانلود TheNewBoston C# Training- آموزش صفر تا صد برنامه

دانلود TheNewBoston C# Training- آموزش صفر تا صد برنامه نویسی با زبان سی شارپ

زبان سی‌شارپ (C#)، یک زبان برنامه نویسی چند الگویی، منظم شده مدل‌های تابعی، امری، عمومی، شی گرا و جز گرا می‌باشد. این زبان توسط مایکروسافت و جزئی از دات نت به وجود آمد و بعداً استانداردهای ECMA و ISO را نیز در بر گرفت. #C یکی از 44 زبان برنامه نویسی ای است که توسط زمان اجرای زبان مشترک از .NET Framework پشتیبانی می‌شوند و در همه جا به وسیله مایکروسافت ویژوال استودیو شناخته می‌شود. این زبان برپایه سادگی، مدرن بودن، همه منظوره و شی گرا بودن ساخته شد.Anders Hejlsberg، طراح زبان برنامه نویسی دلفی، سرپرستی تیم طراحان زبان #C را بر عهده داشت.این زبان دارای دستوری شی گرا مشابه ++C است و به شدت از زبان‌های جاوا و دلفی تاثیر پذیرفته‌است.
در دوره آموزشی TheNewBoston C# Training که شامل 200 فایل ویدئویی می باشد شما با قابلیت های اساسی و کلیدی این زبان برنامه نویسی کاربردی و قدرتمند از سطح مبتدی تا حرفه ای آشنا می شوید.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




» نظر

[بازی] دانلود Moorhuhn/Crazy Chicken Heart of Tibet v1.0 - بازی

دانلود Moorhuhn/Crazy Chicken Heart of Tibet v1.0 - بازی جوجه دیوانه، قلب تبت

Crazy Chicken Heart of Tibet یک ماجراجویی جدید و پر از چالش برای جویندگان گنج است. تاکنون ماجراجویان و شکارچیان جنگ بی شماری تلاش کرده اند تا از کوه های هیمالیا صعود نموده و به صومعه SingSong Monks راه پیدا نمایند ولی هیچ یک موفق نبوده اند. در این بازی جوجه دیوانه برای رسیدن به قله مجبور به مقابله با دشمنان جدید، تله های ترسناک و ارواح و شیاطین زیادی خواهد بود که برای مبارزه با آن ها می تواند از اسلحه خود استفاده کند و در طول مسیر نباید از جمع آوری سنگ های قیمتی و سکه های طلا غافل شود.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




» نظر

[کتاب] دانلود کتاب موفقیت در زندگی زناشویی

دانلود کتاب موفقیت در زندگی زناشویی

کتاب موفقیت در زندگی زناشویی نوشته دکتر دیوید میس می باشد او در مقدمه کتاب خود نوشته من به عنوان مشاور امور زناشویی، در پنج قاره جهان یعنی اروپا، آسیا،استرالیا، امریکا و آفریقا، به مشکلات زناشویی عده ی زیادی گوش فرا داده ام.
با توجه به مراتب فوق در مورد شرایط موفقیت در زندگی زناشویی اطلاعات کافی دارم و از روش های سعادتمند شدن در زندگی آگاه هستم.
این کتاب برای جوانانی که در فکر ازدواج هستند بسیار مفید می باشد.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




» نظر

[صوت] دانلود مداحی شهادت امام محمد باقر (ع)

دانلود مداحی شهادت امام محمد باقر (ع)

هفتم ماه ذی الحجه مصادف است با سالروز شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام محمد باقر (ع)، شهادت این بزرگوار را به تمامی ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت تسلیت می گوییم.

 شد دل عالم پریشان و حزین                                     در عزایت ای امام پنجمین

ای شهید زهر کینه السلام                                         چشمه ی نور مدینه السلام

ادامه مطلب/دانلود...




» نظر

[بازی] دانلود Cubetastic - بازی مکعب جادویی

دانلود Cubetastic - بازی مکعب جادویی

بازی Cubetastic شما را به دنیایی از مکعب هایی که از سلول ها و رنگ ها مختلفی ساخته شده اند می برد. در هر مرحله از بازی شما باید از میان سلول ها، مسیری به سمت هدف تعیین شده که ممکن است بر روی یال دیگری از مکعب باشد را پیدا کنید. احتمالاً شما دشوارترین و چالش برانگیز ترین پازل ها را در Cubetastic تجربه خواهید نمود.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » بازی » معمایی
برچسب ها: ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


» نظر
<      1   2   3   4   5   >>   >