سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[فیلم] دانلود Baby Einstein: Language Nursery 1999 - فیلم آموزشی

دانلود Baby Einstein: Language Nursery 1999 - فیلم آموزشی کودک انیشتین، آشنایی با زبان ها

شرکت Baby Einstein محصولات متنوعی را جهت کودکان در سنین مختلف ارائه کرده است که از آن جمله می توان به DVD های فیلم و CD های صوتی و کتاب و اسباب بازی و ... اشاره کرد. ما در این مجموعه به عنوان آغاز فیلم های آن را ارائه کرده ایم.
همین طور که از نام این مجموعه پیداست تلاش بر این است که از کودک شما در این سنین یک انیشتین ساخته شود. توانایی های فکری و بالقوه در او شکوفا شود و کمی هم به پدر و مادر خود در نگهداری او کمک کند.
ادامه مطلب/دانلود...




» نظر

[بازی] دانلود State of Decay - بازی فروپاشی

دانلود State of Decay - بازی فروپاشی

بازی State of Decay یکی پرفروشترین بازی در شبکه XBLA می باشد که نمرات خیلی خوبی هم از سایت های معتبر گرفته است. این بازی Open-World می باشد که در سبک Post-Apocalyptic که زامبی ها در تمام محیط آن دیده می شوند. استقامت و سلامتی محدود، باعث می شود تا شخصیت بازی در طول گذر شب و روز خسته شود، چرا که در حین بازی باید کارهای زیادی را انجام دهند و در هر لحظه ممکن است با زامبی ها مبارزه کنید.در این بازی باید نجات یابید، پس باید راه های آن را پیدا کنید، چون گیم پلی شما را درگیر مسائلی می کند که در آن ها همیشه باید راه های جدید و مسیرهای مختلف برای زنده ماندن و بازی کردن را انتخاب کنید. می توانید برای خود تجهیزات مختلفی پیدا کنید و با دیگر یارانتان به اشتراک بگذارید. هدف اصلی شما در State of Decay این خواهد بود که با سایر بازیکنان دیگر که آن ها نیز نقش بازماندگان را ایفا می کنند، یک گروه و جامعه قوی را در یک دنیای آخر الزمانی خلق کنید. اما روند بازی به شکلی است که این کار آسان نخواهد بود.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » بازی » اکشن, ماجرایی
برچسب ها: , , ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


» نظر

[بازی] دانلود Shadow Warrior - بازی سایه جنگجو

دانلود Shadow Warrior - بازی سایه جنگجو

بازی Shadow Warrior که مدتی پیش برای کنسول های نسل بعدی رونمایی شده بود به تازگی نسخه PC این بازی توسط کمپانی Devolver Digital منتشر شده است. این عنوان توسط استدیو Flying Wild Hog ساخته شده است. این بازی بسیار زیبا و با گرافیکی بی نظیر طراحی شده است، در بازی Shadow Warrior شما باید برای زنده ماندن تمامی هیولاها و دشمنان خودتان را از بین ببرید در غیر این صورت آنها شما را نابود خواهند کرد. همچنین از ویژگی های این بازی میتوان به تنوع اسلحه ها، صحنه های سینماتیک و صدا گذاری زیبا اشاره کرد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:



دسته بندی: دانلود » بازی » اکشن, ماجرایی
برچسب ها: , , ,
لینک های مفید: خرید کارت شارژ, شارژ مستقیم, پرداخت قبض
© حق مطلب و تصویر برای پی سی دانلود محفوظ است | لینک دائم | فرستادن به del.icio.us
همین حالا مشترک این پایگاه شوید!


» نظر

[نرم افزار] دانلود McAfee VirusScan Offline Update - SDAT 7211 -

دانلود McAfee VirusScan Offline Update - SDAT 7211 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی

آپدیت آفلاین آنتی ویروس مک آفی نسخه اینترپرایز

هنوز هم به دلیل ارائه نسخه بدون نیاز به کرک، سریال، Key و ... و نیز راحتی Update‌ و همچنین قدرت در شناسایی انواع ویروس ها و نرم افزارهای مخرب کاربران زیادی از این آنتی ویروس استفاده می کنند.
توجه داشته باشید که نسخه قابل استفاده این آنتی ویروس برای کاربران ایرانی نسخه Enterprise می باشد. چون از شهریور ماه 89 به دلیل مسدود کردن IP های ایرانی از طرف شرکت سازنده امکان آپدیت آنلاین و دریافت فایل آپدیت آفلاین ممکن نیست، تنها راه آپدیت استفاده از فایل های آپدیت آفلاین قرار داده شده می باشد.
ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




» نظر

[آموزش] دانلود TrainSignal Cisco CCNA Wireless (640-722 IUWNE) -

دانلود TrainSignal Cisco CCNA Wireless (640-722 IUWNE) - آموزش مهارت های شبکه های بی سیم در دوره آموزشی CCNA Wireless به شماره آزمون 640-722

دوره آموزشی Cisco CCNA Wireless برای هر فردی که خواهان یادگیری چگونگی راه اندازی، پیکربندی، نگهداری و عیب یابی شبکه های بی سیم سیسکو است مناسب می باشد. مدرک CISCO Certified Network Associate) CCNA) در رابطه با مهارت فنی در نصب و تنظیمات و راه بری شبکه های LAN و WAN و نیز ارتباطات شبکه توسط سیستم شماره گیری تلفن برای شبکه های کوچک (100 نود و کمتر) از جمله IGRP, Serial, Frame Relay, IP RIP, VLANs, RIP, Ethernet, Access List می باشد که در واقع تضمین کننده دانش کار با شبکه های کوچک اداری در بازار کار است.

ادامه مطلب/دانلود...

مطالب مرتبط:




» نظر
<   <<   6   7